Jesteś tutaj
Sprawozdanie z działalności Archiwum Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego za rok 2013
W roku sprawozdawczym działalność Archiwum Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego obejmowała standardowe czynności związane z przyjmowaniem i udostępnianiem akt oraz ich ewidencjonowaniem i przechowywaniem.
Ilość dokumentacji przekazanej do archiwum  | Kat. A (w m.b.)  | 0,09  | 
Kat. B (w m.b.)  | 34,35  | |
Ilość dokumentacji wybrakowanej  | Kat. B (w m.b.)  | -  | 
Liczba interesantów (absolwenci, skreśleni), którym wydano dokumenty (na miejscu)  | 
  | 13  | 
Liczba wypożyczonej dokumentacji (do Komórek Organizacyjnych)  | (w j.a.)  | 194  | 
Wgląd do akt, na który składają się: informacje udzielane przez telefon; wysyłanie zeskanowanych dokumentów (e-mail); wysyłanie dokumentów (przez Kancelarię); interesanci, którym udostępniono dokumentację (na miejscu)  | 
  | 284  | 
Ilość wolnych półek w magazynach  | (w m.b)  | 495,43  | 
- Systematycznie oraz w miarę możliwości prowadzono dalsze prace związane z weryfikacją i wprowadzaniem poprawek w ewidencji Archiwum – m.in. weryfikacja i sprawdzanie wykazu spisów zdawczo-odbiorczych ze spisami zdawczo-odbiorczymi oraz dokumentacją na półkach w magazynach; poprawianie błędnego formatu sygnatur.
· Prowadzono prace związane z przygotowywaniem Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt, Instrukcji Kancelaryjnej, Instrukcji o organizacji i zakresie działania Archiwum WUM w celu wprowadzenia nowych przepisów kancelaryjno-archiwalnych.
· Na okres od 21 stycznia do 30 września – na polecenie Kanclerza WUM – oddelegowano pracownika I Wydziału Lekarskiego – Panią Katarzynę Roman do pracy w Archiwum Uczelni – 1/2 etatu.
· Prowadzono nadzór nad pracami związanymi z porządkowaniem dokumentacji – akt osobowych – Działu Personalnego. Prace wykonywane przez dwie osoby zatrudnione na umowę zlecenie. Dokumentacja zgromadzona w tzw. registraturze (pok. 506 w Rektoracie Uczelni). Prace mające na celu przekazanie dokumentacji do zasobu Archiwum Uczelni.
· Prowadzono nadzór nad pracami związanymi z porządkowaniem dokumentacji – Dziekanatu Centrum Kształcenia Podyplomowego. Prace wykonywane przez jedną osobę zatrudnioną na umowę zlecenie. Dokumentacja zgromadzona w tzw. registraturze (pok. 506 w Rektoracie Uczelni). Prace mające na celu przekazanie dokumentacji do zasobu Archiwum Uczelni.
· Prowadzono dalsze prace związane z wdrażaniem programu komputerowego AZAK.
· Kierownik Archiwum (Pan Jakub Paprotny) uczestniczył w konferencji - seminarium:
- na temat „Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją w uczelniach wyższych, instytucjach naukowych i kulturalnych – teoria i praktyka”, organizowanym przez Stowarzyszenie Archiwistów Polskich Sekcję Instytucji Naukowych i Kulturalnych, Archiwum Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Polskie Towarzystwo Archiwalne.


